Zwroty i Reklamacje
Zwrot Towaru
Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
Konsument (osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) powinien poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Oświadczenie można przesłać pocztą elektroniczną na adres: info@ymaluje.pl wpisując w temacie „zwrot” lub pocztą tradycyjną na adres: Yamaluje Sylwia Ćwirko, ul. Ligustrowa 25, 03-955 Warszawa.
Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj.
Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwracanego towaru. Towar Koszty zwrotu towaru pokrywa Konsument.
Reklamacje
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
Reklamowany towar wraz z wydrukowanym oświadczeniem należy przesłać na adres: Yamaluje Sylwia Ćwirko, ul. Ligustrowa 25, 03-955 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres: info@ymaluje.pl, wpisując w temacie „reklamacja”
W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
Zachowaj szczególną ostrożność, przeczytaj etykiety z informacjami o produkcie, ponieważ nie możemy przyjmować produktów do zwrotu lub wymiany, jeśli uszkodzenie zostało spowodowane przez nieprawidłowe użytkowanie.
Przykładowy formularz reklamacji znajduje się tutaj.